VÉST ÚČETNICTVÍ JE NUTNOST,
KTEROU ZA VÁS ALE MŮŽE DĚLAT NĚKDO JINÝ!
Jsme připraveni Vám poskytnout plný servis v oblasti účetní problematiky, stejně jako v dalších oblastech informačního systému Vaší společnosti.
Zajistíme vedení účetnictví s.r.o., a.s. a dalších právnických osob. Díky technologiím a hlubokým znalostem pracujeme efektivně, rychle a bez chyb. Připravíme pro Vás také reporting, účetní struktury, vnitřní směrnice nebo předpisy.
Věnujte se naplno tomu, co Vám v podnikání vydělává peníze. Vedení účetnictví s.r.o. nebo jiného typu firmy přenechejte nám – víme, co a jak.
A pokud si účetnictví vedete sami a potřebujete provést audit nebo poradit s jakoukoli oblastí, jsme tu pro Vás. Těšíme se na Vaše dotazy a na spolupráci.
Vedení účetnictví zahrnuje zejména:
- Kompletní zpracování a vedení účetnictví
- Vedení Hlavní knihy, Účetního deníku, Pokladní knihy
- Vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
- Pravidelné informování o stavu účetnictví
- Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- Karty investičního majetku
- Zatřiďování majetku do odpisových skupin
- Vedení evidence skladu a skladové hospodářství
- Záznamní povinnost k DPH
- Účetní závěrka, inventarizace účtů
- Rozvaha, výsledovka, výkaz zisků a ztrát
- Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.
- Příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
- Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- Zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost)
- Sledování saldokonta, propočtu daňové povinnosti, upozornění na rizikové položky na účtech, atd.
- Asistence při inventurách
- Zastupování před FÚ při kontrolách a místních šetřeních
- Skladování a archivace dokladů
- Digitalizace účetnictví